Veelgestelde vragen

Levering

Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 8-12 dagen.

Nee, de verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is vanaf 2-3 dagen na jouw bestelling altijd en overal online te volgen zodat je precies weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten.
Klik hier om je bestelling te volgen

Dit wordt automatisch naar uw e-mailadres gestuurd wanneer u een bestelling plaatst. Als je je orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

⚠️ Controleer de spam- of ongewenste e-mail map van uw mailbox voordat u contact met ons opneemt. Het kan zijn dat de orderbevestiging in deze map terecht is gekomen.

De periode tussen het plaatsen van uw bestelling en het moment waarop wij beginnen met de verwerking ervan is kort.

Wij adviseren u daarom om direct na het bestellen contact met ons op te nemen, zodat we de mogelijkheid hebben om uw bestelling te annuleren voordat deze in behandeling wordt genomen.

Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan zullen wij overgaan tot het verzenden van uw bestelling. U heeft vervolgens de optie om het ontvangen product naar ons te retourneren indien gewenst. Binnen 14 dagen na ontvangst van het product dient u bij ons een retouraanvraag te doen.

Wij hebben verschillende productiefaciliteiten en de producten kunnen dus afzonderlijk verzonden worden. Indien er producten ontbreken in je bestelling, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen.

Ruilen en retourneren

Mocht je niet tevreden zijn met uw bestelling, dan heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit betekent dat je 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van het product om een retourzending aan te vragen. Het product moet in dezelfde staat verkeren zoals je deze hebt ontvangen. Dus ongedragen, onbeschadigd, met alle labels, instructieboekjes én verpakt in de oorspronkelijke verpakking.

Indien je een product retour wilt zenden, kan je contact opnemen met info@store-bay.nl Vermeld in de e-mail je naam, adres en ordernummer. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij de instructies hoe en waar je jouw pakket naartoe kunt sturen.

Let op: de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.

Ga netjes met het product om en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.Nadat wij het product in goed orde hebben ontvangen, zullen wij het bedrag van de retour gestuurde producten binnen 5 werkdagen terugbetalen via jouw oorspronkelijke betalingsmethode.Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

De snelste manier én om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is om het artikel te retourneren. Zodra de retournering is geaccepteerd, kun je een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Inspecteer nadat je een bestelling hebt ontvangen of alles in orde is.Heb je een beschadigd, defect of verkeerd artikel ontvangen neem dan onmiddellijk contact op met ons op. Wij kunnen het probleem dan beoordelen en dit direct voor je oplossen.